IQ. Desk - 'czysta' automatyzacja - po prostu 'umyj ręce'
Poznaj IQ. desk:

Kompleksowość : Jeden system, wiele możliwości
Zagwarantuj kompleksową obsługę klienta i połącz działania sprzedażowe z bieżącą obsługą serwisową w jednym systemie.
Dostęp do listy zgłoszeń oraz statystyk z ich obsługi pozwala osobom z działu handlowego być są na bieżąco w temacie aktualnych problemów, które napotyka klient. Zyskują przez to wiedzę pomagającą w kompleksowej obsłudze sprzedaży i oferowaniu dodatkowych usług lub produktów z Twojego portfolio.
Opiekun handlowy może kontaktować się z konsultantem w sprawie danego zgłoszenia bezpośrednio w systemie CRM, a w uzasadnionych przypadkach ma możliwość eskalacji zgłoszenia do kierownika działu serwisu technicznego.

Współpraca i komunikacja:Współpraca zespołu i wiele kanałów komunikacji z klientem.
Umożliwiaj swoim klientom uzyskanie pomocy z wykorzystaniem wielu kanałów komunikacyjnych:


IQ. DESK Formularze
Wykorzystując funkcjonalność systemu Bitrix24 możesz na swojej stronie www umieścić formularz pomocy technicznej, którego wysłanie spowoduje utworzenie zgłoszenia w systemie obsługi serwisowej IQ.desk.




Automatyzacja:
Wyeliminuj konieczność ręcznego wykonywania powtarzających się zadań oraz zwiększ wydajność pracowników wykorzystując reguły automatyzacji i przepływu pracy (workflow) systemu Bitrix24.
Lepsza produktywność dzięki automatyzacji:
Reguły automatyzacji wykonują działania w sposób nienadzorowany i są powiązane z określonym statusem. Gdy dany Deal przejdzie do kolejnego statusu, aktywowana jest reguła ustalona dla tego statusu. Może nią być m.in. wysłanie wiadomości e-mail, wykonanie połączenia, czy też wysłanie powiadomienia.
Dzięki ustawieniu reguł automatyzacji możesz:
Przypomnieć konsultantowi, że przypisane zgłoszenie pozostaje nierozwiązane przez x godzin
Zamknąć zgłoszenie x dni po tym jak zostało oznaczone jako rozwiązane
Powiadomić konsultanta, gdy oczekujące zgłoszenie zostało zaktualizowane przez Klienta
Znajdować i powiadamiać o „porzuconych” zgłoszeniach, które nie były aktualizowane przez określoną liczbę dni
Wysłać powiadomienie Klientowi o potrzebie uzupełnienia dodatkowych informacji do zgłoszenia lub poinformować go o zmianie jego statusu
Co zyskujesz:
Usprawnienie i wsparcie pracy konsultantów
Automatyczne powiadamianie klienta o zmianach statusu zgłoszenia
Oszczędność czasu pracy Twoich konsultantów
Wzrost jakości obsługi serwisowej klientów
