IQ.portal :

Zapewnij wysoką jakość świadczonych usług poprzez komunikację z klientem z wykorzystaniem dedykowanego portalu internetowego.

Portal klienta

Aplikacja pozwala na efektywniejszą wymianę informacji pomiędzy klientem a Twoimi konsultantami przyczyniając się do bliższej i długofalowej współpracy pomiędzy Waszymi firmami.

Portal serwisowy, będący częścią IQ.desk, jest miejscem w którym Twoi klienci mają możliwość zarządzania swoimi zgłoszeniami serwisowymi.

Zgłoszenia

Korzyści dla Klienta wynikające z korzystania z Portalu serwisowego:


Wgląd do wszystkich wysyłanych zgłoszeń serwisowych w jednym miejscu
Możliwość sprawdzenia statusu zgłoszenia
Łatwiejsza komunikacja z osobami odpowiedzialnymi za rozwiązanie problemów


Co zyskujesz:

Większą satysfakcję Klientów

Usprawnienie przepływu informacji
Uporządkowanie wszystkich informacji związanych ze zgłoszeniami

Puplpit

Na pulpicie Klienta wyświetlane są informacje o kontaktach do pomocy technicznej, widoczne są również statystyki dotyczące wysłanych przez niego zgłoszeń, a także wiadomości otrzymane i wysłane w ramach każdego z nich.

Korzystasz z Bitrix24?

Nowy w Bitrix24?

Jestem zainteresowany

Wypróbuj

Używamy plików cookies
Preferencje plików cookie
Poniżej możesz znaleźć informacje o celach, do których my i nasi partnerzy używamy plików cookie i przetwarzamy dane. Możesz skorzystać z preferencji dotyczących przetwarzania i/lub poznać szczegóły na stronach internetowych naszych partnerów.
Analityczne pliki cookie Wyłącz wszystkie
Funkcjonalne pliki cookie
Inne pliki cookie
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Dowiedz się więcej o naszej polityce plików cookie.
Zmień preferencje Akceptuj wszystkie
Cookies