IQ.portal :

Zapewnij wysoką jakość świadczonych usług poprzez komunikację z klientem z wykorzystaniem dedykowanego portalu internetowego.

Portal klienta

Aplikacja pozwala na efektywniejszą wymianę informacji pomiędzy klientem a Twoimi konsultantami przyczyniając się do bliższej i długofalowej współpracy pomiędzy Waszymi firmami.

Portal serwisowy, będący częścią IQ.desk, jest miejscem w którym Twoi klienci mają możliwość zarządzania swoimi zgłoszeniami serwisowymi.

Zgłoszenia

Korzyści dla Klienta wynikające z korzystania z Portalu serwisowego:


Wgląd do wszystkich wysyłanych zgłoszeń serwisowych w jednym miejscu
Możliwość sprawdzenia statusu zgłoszenia
Łatwiejsza komunikacja z osobami odpowiedzialnymi za rozwiązanie problemów


Co zyskujesz:

Większą satysfakcję Klientów

Usprawnienie przepływu informacji
Uporządkowanie wszystkich informacji związanych ze zgłoszeniami

Puplpit

Na pulpicie Klienta wyświetlane są informacje o kontaktach do pomocy technicznej, widoczne są również statystyki dotyczące wysłanych przez niego zgłoszeń, a także wiadomości otrzymane i wysłane w ramach każdego z nich.

Korzystasz z Bitrix24?

Nowy w Bitrix24?

Jestem zainteresowany

Wypróbuj

We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Learn more about our cookie policy.
Change preferences Accept all
Cookies