Integracja sprzedaży z zewnętrznymi systemami
Budujemy system operacyjny dla sprzedaży, łącząc ERP , aplikacje dziedzinowe, sztuczną inteligencję i CRM Bitrix24 w jeden spójny ekosystem.
Od analizy danych, przez inteligentne decyzje, aż po realizację zadań i automatyzację procesów biznesowych – to kompletne podejście, które opiera się na trzech współpracujących warstwach:
1. Kompleksowej bazie danych powstałej w skutek integracji systemów źródłowych ERP, e-commerce, helpdesk, marketing automation z CRM
2. Inteligentnej analityce danych z wykorzystaniem AI
3. Automatyzacji sprzedaży i realizacji zadań sprzedażowych w środowisku operacyjnym Bitrix24.

Sztuczna inteligencja (AI) w sprzedaży
Sztuczna inteligencja analizuje aktywność klientów, trendy zakupowe, spadki obrotów, zmniejszone zaangażowanie czy stan magazynowy poszczególnych produktów. Na tej podstawie generowane są dynamiczne segmentacje oraz sugestie konkretnych działań: przypomnienie kontaktu, propozycja rabatu, wysłanie nowej oferty, rozpoczęcie kampanii reaktywacyjnej.
Co ważne – system od razu przydziela zadania odpowiednim osobom, a menedżerowie widzą, czy i jak są one realizowane.

Autorskie narzędzia INOQ wspierające sprzedaż – efektywne AI w sprzedaży
📥 IQmailPilot - asystent e-mail do automatycznej obsługi zamówień i wiadomości handlowych
Nasz asystent e-mail z AI to rozwiązanie, które czyta przychodzące wiadomości e-mail kierowane do działu sprzedaży (np. zamówienia od klientów) i automatycznie przekształca je w konkretne działania operacyjne jak: wygenerowanie zamówienia w ERP, wysłaniu powiadomienia do handlowca, czy napisanie odpowiedzi.
IQsalespilot - asystent sprzedaży z AI
Kolejnym narzędziem stworzonym przez INOQ jest inteligentny czat oparty na modelu AI Gemini, z którego handlowcy mogą korzystać jak z własnego, dostępnego 24/7 analityka i doradcy.
Działania sprzedażowe i ułatwienia dla handlowców – Operacyjny CRM w praktyce:
Umów bezpłatna konsultację




obsługiwanymi w systemie IQ.desk.