Integracja sprzedaży z zewnętrznymi systemami

Budujemy system operacyjny dla sprzedaży, łącząc ERP , aplikacje dziedzinowe, sztuczną inteligencję i CRM Bitrix24 w jeden spójny ekosystem.


Od analizy danych, przez inteligentne decyzje, aż po realizację zadań i automatyzację procesów biznesowych – to kompletne podejście, które opiera się na trzech współpracujących warstwach:

1. Kompleksowej bazie danych powstałej w skutek integracji systemów źródłowych ERP, e-commerce, helpdesk, marketing  automation z CRM
2. Inteligentnej analityce danych z wykorzystaniem AI
3. Automatyzacji sprzedaży i realizacji zadań sprzedażowych w środowisku operacyjnym Bitrix24.

Integracja systemów sprzedażowych – wszystkie dane w jednym miejscu

Dzięki integracji różnych systemów źródłowych możemy skutecznie połączyć historię zakupów, wartość klienta, dane o płatnościach, zachowania online, odpowiedzi na kampanie czy dane o zapasach i dostępności produktów. Zamiast analizować to wszystko osobno – INOQ szczególnie dzięki integracji ERP z CRM tworzy jeden, spójny strumień informacji, z którego zespół handlowy może korzystać w czasie rzeczywistym.

Sztuczna inteligencja (AI) w sprzedaży

Gdy mamy zintegrowane dane, możemy uruchomić kolejny poziom – analizę z wykorzystaniem AI.
Sztuczna inteligencja analizuje aktywność klientów, trendy zakupowe, spadki obrotów, zmniejszone zaangażowanie czy stan magazynowy poszczególnych produktów. Na tej podstawie generowane są dynamiczne segmentacje oraz sugestie konkretnych działań: przypomnienie kontaktu, propozycja rabatu, wysłanie nowej oferty, rozpoczęcie kampanii reaktywacyjnej. 

Co ważne – system od razu przydziela zadania odpowiednim osobom, a menedżerowie widzą, czy i jak są one realizowane.

Bitrix24 – centralny operacyjny CRM dla zespołu sprzedaży

Bitrix24, pełni funkcję cyfrowego środowiska operacyjnego zespołu sprzedaży. Tam handlowcy widzą zadania, przypomnienia, kalendarze kontaktów oraz powiązania działań z wynikami. Menedżerowie mają pełną kontrolę nad wskaźnikami, rotacją produktów, efektywnością zespołu i rzeczywistym wpływem działań na sprzedaż.

Autorskie narzędzia INOQ wspierające sprzedaż – efektywne AI w sprzedaży

W ramach Bitrix24 wdrożenie INOQ tworzymy nie tylko zintegrowany system, ale również dedykowane narzędzia, które radykalnie usprawniają codzienną pracę działu handlowego i pozwalają skupić się na sprzedaży, a nie na operacjach.


📥 IQmailPilot - asystent e-mail do automatycznej obsługi zamówień i wiadomości handlowych
Nasz asystent e-mail z AI to rozwiązanie, które czyta przychodzące wiadomości e-mail kierowane do działu sprzedaży (np. zamówienia od klientów) i automatycznie przekształca je w konkretne działania operacyjne jak: wygenerowanie zamówienia w ERP, wysłaniu powiadomienia do handlowca, czy napisanie odpowiedzi.


IQsalespilot - asystent sprzedaży z AI


Kolejnym narzędziem stworzonym przez INOQ jest inteligentny czat oparty na modelu AI Gemini, z którego handlowcy mogą korzystać jak z własnego, dostępnego 24/7 analityka i doradcy.

Działania sprzedażowe i ułatwienia dla handlowców – Operacyjny CRM w praktyce:

Integracja systemów sprzedażowych

Dane z ERP, e-commerce, marketingu i CRM są połączone w jedną, zestandaryzowaną bazę wiedzy o kliencie. Handlowiec ma dostęp do użytecznych informacji bez przełączania się między systemami.

Segmentacja klientów w czasie rzeczywistym

Klienci są grupowani dynamicznie wg wartości, marży, ryzyka odejścia. CRM automatycznie ustala priorytety kontaktu i dopasowuje działania.

AI w sprzedaży

System wykrywa spadki aktywności klienta i przypomina o potrzebie kontaktu czy wizyty. Handlowiec dostaje gotowe sugestie działań – bez analizowania danych ręcznie.

Wsparcie działań marketingowych i rotacja zapasów

AI wykrywa słabo rotujące produkty i zleca handlowcom działania promocyjne wobec klientów, którzy wcześniej je kupowali.

Umów bezpłatna konsultację 

formularz
Apliakcja do efektywnego zarządzania czasem w Twojej firmie, zintegorwana z CRM Bitrix24.
System zarządzania zgłoszeniami serwisowymi, zintegrowany z CRM Bitrix24.
Aplikacja do zarządzania umowami serwisowymi i parametrami SLA zintegrowana z IQ.desk.
Portal klienta do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi
obsługiwanymi w systemie IQ.desk.
Używamy plików cookies
Preferencje plików cookie
Poniżej możesz znaleźć informacje o celach, do których my i nasi partnerzy używamy plików cookie i przetwarzamy dane. Możesz skorzystać z preferencji dotyczących przetwarzania i/lub poznać szczegóły na stronach internetowych naszych partnerów.
Analityczne pliki cookie Wyłącz wszystkie
Funkcjonalne pliki cookie
Inne pliki cookie
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Dowiedz się więcej o naszej polityce plików cookie.
Akceptuj wszystkie Odrzuć wszystkie Zmień preferencje
Cookies