Zarządzanie kontaktem z klientem

W INOQ tworzymy nowoczesne rozwiązania CRM, które łączą zaawansowaną technologię, sztuczną inteligencję oraz sprawdzone praktyki sprzedażowe w jeden spójny, inteligentny system. Nasze podejście nie ogranicza się jedynie do porządkowania danych – dostarczamy narzędzie, które aktywnie wspiera zespoły sprzedaży i obsługi w codziennej pracy.

Wdrażany przez nas CRM analizuje zachowania klientów, przypomina o kluczowych zadaniach, wskazuje priorytetowe kontakty i reaguje na brak aktywności. Zapewnia pełny kontekst relacji oraz umożliwia szybszą, lepiej dopasowaną reakcję zespołu. Dzięki temu każda interakcja z klientem jest terminowa, zaplanowana i prowadzona na najwyższym poziomie.

Kluczowe funkcjonalności systemu CRM wspierające efektywną obsługę klienta

Automatyczne wykrywanie aktywności klienta w CRM

System CRM wdrażany przez INOQ aktywnie wspiera zarządzanie relacjami z klientami, automatycznie monitorując wszelką aktywność klientów — w tym nowe wiadomości e-mail i połączenia telefoniczne. Gdy tylko pojawi się nowy kontakt, CRM natychmiast powiadamia handlowca, eliminując ryzyko przeoczenia ważnej inicjatywy ze strony klienta.
Dodatkowo system automatycznie aktualizuje status odpowiednich Leadów lub Dealów, co pozwala zespołowi sprzedaży na szybką reakcję i prowadzenie dalszych działań w odpowiednim kontekście.

Ciągłości i jakość kontaktu z klientem w CRM 

Dbamy by CRM nie tylko reagował na aktywność klienta, ale także kontrolował jej brak. Aurtomatyzacja monitoruje aktywność handlowców i sprawdza, czy z danym klientem był prowadzony kontakt w określonym czasie. W przypadku braku działań, CRM generuje automatyczne przypomnienia – tworząc nowego Leada lub zadanie w kalendarzu.
Automatyzacja CRM analizuje także przebieg aktywnych procesów, np. Deal i wykrywa, czy nie pozostają one zbyt długo bez zmiany etapu. Dzięki temu CRM zapobiega „zawieszonym” tematom i wspiera opiekunów w utrzymaniu wysokiej jakości obsługi klienta.

 Automatyczna reakcja na sytuacje sprzedażowe

Dbamy by CRM aktywnie monitorował kluczowe sygnały sprzedażowe, które mogą wymagać reakcji zespołu. System analizuje dane i wykrywa m.in.:
• spadki w poziomie zamówień,
• brak kontaktu z klientem przez określony czas,
• zaległości płatnicze,
• rosnącą liczbę reklamacji lub zgłoszeń technicznych.
W zależności od zaobserwowanego zdarzenia, CRM automatycznie generuje odpowiednie zadania, alerty lub przypomnienia dla opiekunów klienta i zespołu sprzedaży. Takie podejście zwiększa proaktywność zespołu, umożliwia szybką reakcję na potencjalne problemy i pozwala utrzymać wysoki poziom relacji z klientem.

Wielokanałowy kontakt z klientem – zawsze tam, gdzie klient tego oczekuje

CRM Bitrix24, umożliwia komunikację z klientami za pomocą dogodnego i dostosowanego do formy przekazu kanału. To podejście zwiększa komfort klienta i efektywność zespołu sprzedaży.

E-mail

Wbudowany klient pocztowy z możliwością dwustronnej synchronizacji z najpopularniejszymi skrzynkami e-mail (Gmail, Office 365 itd.). Dzieki aplikacji IQmailpilot łączymy email z AI automatycznie rozpoznając charakter wiadomości (np. zamówienie, reklamacja, zapytanie) i generujemy działania w CRM

Telefonia z AI

Bezpośrednia integracja z telefonią pozwala rejestrować całą historię rozmów z klientami i leadami. AI analizuje rozmowy w czasie rzeczywistym, podpowiadając handlowcom najlepsze działania i oceniając jakość kontaktu – to innowacyjne podejście do AI w sprzedaży B2B.

SMS

Możliwość wysyłania z CRM krótkich wiadomości i automatycznych powiadomień, np. o statusie zamówienia, spotkaniach czy płatnościach.

Czaty i komunikatory

Bezpośrednia integracja z Messengerem, WhatsAppem, Instagramem, Telegramem i wieloma innymi. Pozwala to na prowadzenie rozmów bez konieczności przełączania się pomiędzy aplikacjami.

Wideorozmowy i spotkania online

Możliwość natychmiastowego zaproszenia klienta na spotkanie online bez instalacji dodatkowego oprogramowania – idealne rozwiązanie w przypadku pilnych tematów.

Ankiety automatyczne

Automatyczne wysyłanie ankiet do klientów, np. po zakończeniu procesu sprzedażowego, finalizacji zamówienia, zakończeniu etapu ofertowania, opóźnieniu płatności czy zbliżającym się końcu umowy – pozwala sprawdzać poziom jego zadowolenia i jakość obsługi.

Umów bezpłatna konsultację 

formularz
Apliakcja do efektywnego zarządzania czasem w Twojej firmie, zintegorwana z CRM Bitrix24.
System zarządzania zgłoszeniami serwisowymi, zintegrowany z CRM Bitrix24.
Aplikacja do zarządzania umowami serwisowymi i parametrami SLA zintegrowana z IQ.desk.
Portal klienta do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi
obsługiwanymi w systemie IQ.desk.