Kartoteka_klienta_widok_360

Pomagamy zapanować nad informacjami rozproszonymi w mailach, plikach i telefonach poszczególnych osób spowalniają pracę i utrudniają sprzedaż Dzięki wdrożeniu CRM centralizujemy wszystkie dane o kliencie – od kontaktów i notatek po statusy sprzedaży i historię komunikacji – w jednym miejscu.

  • dane kontaktowe i podstawowe informacje o firmie i kluczowych jej pracownikach
  • pełna historia komunikacji (e-maile, rozmowy telefoniczne, notatki), 
  • załączone pliki, dokumenty i oferty handlowe,
  • powiązane zadania, spotkania i przypomnienia,
  • aktualny status leada, deala lub etapu obsługi,
  • Karta Klienta w CRM (Company / Contact)

    Dbamy by karta klienta zawierała wszystkie potrzebne w procesie sprzedaży informacje:

     • Podstawowe dane: nazwa, adres, NIP, osoby kontaktowe.

     • Powiązane transakcje (Deals): pełna historia zakupów i zamówień. 

    • Powiązane leady i zgłoszenia 

    • Dokumenty, faktury, oferty, płatności 

    • Źródło pozyskania klienta i dane marketingowe. 

    📌 Możemy rozbudować kartę klienta o niestandardowe pola w zależności od Twoich potrzeb

    Activity Stream – Full Communication History in CRM

    We configure Bitrix24 sales CRM software so all customer communication is collected chronologically in the customer card.
    Every interaction is pinned both to the customer’s profile and the CRM timeline for full business context.


    Email with AI

    Built-in client with two-way sync (Gmail, Outlook, etc.) powered by IQmailPilot, connecting emails with AI to detect intent (order, complaint, inquiry) and create tasks automatically via AI email assistant or AI email writer.

    SMS

    Send short messages and automated notifications directly from CRM.

    Chats

    Communicate with customers via Messenger, WhatsApp, Instagram, Telegram, and more – without switching apps.

    AI-powered telephony

    Automatic call summaries, call quality evaluation, and data updates in CRM (AI CRM bot support).

    Spotkania i połączenia wideo

    z kalendarza lub wideokonferencji Bitrix24.

    Online Documents & Integrated Storage

    In addition to uploading files directly to the customer card or Deal, you can link entire repositories for storing, organizing, and sharing all client-related documents.

    Automated folder and structure generation

    When creating a Deal, the system can automatically generate a predefined folder structure and attach it directly to the Deal, giving you a complete workspace in one click.

    Współpraca zespołowa na dokumentach online

    • Pracuj razem z zespołem nad dokumentami w czasie rzeczywistym – edytuj, komentuj i śledź zmiany bez opuszczania Bitrix24 


    • Możesz nadawać uprawnienia, śledzić wersje, oznaczać komentarze, a nawet zbierać akceptacje dokumentów.


     Dzięki tej integracji Bitrix24.Drive pełni rolę centralnego repozytorium dokumentów powiązanych z klientem bez potrzeby korzystania z osobnych chmur typu Dropbox czy Google Drive jak MS Office czy Google Docs.

    Intuicyjny proces sprzedaży

    Dobrze zaprojektowany i wdrożony proces sprzedaży w Bitrix24 to czytelna mapa procesu handlowego – od pierwszego kontaktu z klientem aż po finalizację transakcji. Każdy temat (Deal) przechodzi przez zdefiniowane etapy, do których przypisane są konkretne zadania, automatyczne przypomnienia, generowanie ofert i warunki przejścia dalej.

     Dzięki temu:

    • Handlowiec zawsze wie, co ma robić i kiedy – system przypomina o ważnych działaniach i terminach. 

    • CRM poprzez automatyzacje i AI aktywnie wspiera w realizacji zadań i ofert oferty, monitoruje brak reakcji klienta. 

    • Manager widzi dokładny przebieg każdej transakcji – bez potrzeby dopytywania zespołu.

    Dlaczego warto zcentralizować dane za pomocą CRM

    Scattered data in Excel sheets, emails, phone notes, and verbal agreements creates real problems:
    It’s hard to know who last spoke to the customer, what was discussed, and the current deal status – directly leading to lost opportunities, lower sales performance, and poor managerial oversight.

    Without integrating AI into CRM and centralizing data, companies face:

    • Lost sales opportunities.
    • Wasted team time.
    • Wrong decisions due to incomplete information.
    • Churn from dissatisfied customers.

    Skontaktuj się z nami i dowiedz się jak nie tracić przychodów, ponosić wyższych kosztów operacyjnych i ryzykować utraty cennych relacji.
    FORMULARZ
    Apliakcja do efektywnego zarządzania czasem w Twojej firmie, zintegorwana z CRM Bitrix24.
    System zarządzania zgłoszeniami serwisowymi, zintegrowany z CRM Bitrix24.
    Aplikacja do zarządzania umowami serwisowymi i parametrami SLA zintegrowana z IQ.desk.
    Portal klienta do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi
    obsługiwanymi w systemie IQ.desk.
    Używamy plików cookies
    Preferencje plików cookie
    Poniżej możesz znaleźć informacje o celach, do których my i nasi partnerzy używamy plików cookie i przetwarzamy dane. Możesz skorzystać z preferencji dotyczących przetwarzania i/lub poznać szczegóły na stronach internetowych naszych partnerów.
    Analityczne pliki cookie Wyłącz wszystkie
    Funkcjonalne pliki cookie
    Inne pliki cookie
    Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Dowiedz się więcej o naszej polityce plików cookie.
    Akceptuj wszystkie Odrzuć wszystkie Zmień preferencje
    Cookies