Zwiększ funkcjonalność systemu bpsc Impuls evo 

O narzędzia usprawniające procesy biznesowe dzięki dostosowanej do Twoich potrzeb integracji z Bitrix24. 

System ERP pozwala na kontrolę i zarządzanie najważniejszymi zasobami i procesami w wielu obszarach biznesowych firmy, takich jak sprzedaż, finanse, księgowość, magazyn, czy produkcja. Dane w tych obszarach wprowadzane są jako efekt końcowy szeregu procesów i zadań, które przechodzą przez kolejne etapy realizowane przez osoby z różnych działów firmy. Nie zawsze jednak działania wpływające na efekt końcowy są odpowiednio zsynchronizowane i znany jest ich status, co może powodować szereg nieefektywności i dodatkowych kosztów. 

Jak zwiększyć funkcjonalność ERP by efektywniej osiągnąć zamierzone cele biznesowe?

Wykorzystując Bitrix24 możesz zorganizować przebieg procesów biznesowych w taki sposób, aby poszczególne osoby realizowały swoje zadania w odpowiednim czasie, miały podgląd do statusu poszczególnych spraw i mogły się elastycznie komunikować między sobą w ramach wykonywanych obowiązków.
Odpowiednia adaptacja narzędzi do komunikacji, przepływów pracy, realizacji projektów i automatyzacji dostępnych w Bitrix24 pozwala osiągnąć następujące korzyści:

  • Zwiększenie produktywności, elastyczności i skalowalności przedsiębiorstwa poprzez usprawnienie przepływów pracy i automatyzację procesów biznesowych.
  • Zmniejszenie ryzyka powstawania niepowodzeń i polepszenie jakości obsługi klienta poprzez zwiększenie kontroli procesów .
  • Obniżenie kosztów i wyeliminowanie marnotrawstwa poprzez ograniczenie błędów i wykorzystanie potencjału pracowników.
  • Ułatwienie wdrożenia nowych projektów i technologii w firmie.

Integracja z Bitrix24 pozwala na rozbudowę Impuls evo o:

Narzędzie do standaryzacji i optymalizacji przebiegu procesów biznesowych

Wykorzystaj intuicyjne i nie wymagające specjalistycznej wiedzy narzędzia do budowy i automatyzacji procesów biznesowych pozwalające na lepszą organizację skomplikowanych i wieloetapowych czynności , dzięki którym:

  • Otrzymasz możliwość monitorowania postępu prac
  • zapewnisz pracownikom lepsze zrozumienie wszystkich działań firmy
  • sprawniej wdrożysz nowych pracowników w działalność firmy
  • szybciej wykryjesz obszary nieefektywne
  • poprawisz produktywność firmy
  • Platformę do efektywnej komunikacji

    Przenieś całą komunikację wewnętrzną do jednej przestrzeni roboczej, w ramach której możesz:

    • kontaktować się z innymi i omawiać projekty oraz zadania przy wykorzystaniu czatu, konferencji głosowych i wideokonferencji. 
    • dodawać komentarze do zadań i otrzymywać powiadomienia o zmianie ich statusu
    • informować pracowników o aktualnych działaniach i ważnych sprawach związanych z firmą poprzez publikowanie wiadomości w Aktualnościach 
    • skorzystać z kalendarzy osobistych, grupowych i firmowych, aby zarządzać czasem pracy i ustawić przypomnienia dla ważnych wydarzeń.

     Zarządzanie projektami i zadaniami w czasie rzeczywistym

    Skorzystaj z Modułu Zadania, dzięki któremu możesz:

    • tworzyć zadania i podzadania dla określonych grup pracowników lub konkretnych osób. Po ich przydzieleniu, osoba odpowiedzialna natychmiast otrzyma powiadomienie i będzie mogła przystąpić do pracy
    • tworzyć listy kontrolne, żeby ułatwić wykonanie zadania złożonego z kilku etapów.
    • na bieżąco monitorować postępy prac w projektach i codziennych zadaniach związanych z bieżącą działalnością firmy .
    • obserwować, na którym etapie znajduje się aktualny proces i odpowiednio zareagować, gdy zobaczysz opóźnienia lub problemy w realizacji danego zadania,
    • sprawdzać, jak wiele zadań jest w trakcie wykonywania, a ile z nich zostało ukończonych.
    • zapewnić kontrolę nad zadaniami i projektami i zniwelować ryzyko utraty istotnych informacji. 

    Usprawnienie przepływów pracy

    Zautomatyzuj podstawowe procesy w firmie, takie jak:

    • Zatwierdzenie wniosków urlopowych.
    • Zatwierdzenie wyjazdów służbowych.
    • Zatwierdzenie faktur i dokumentów.

    Po skonfigurowaniu obiegu dana sprawa lub dokument jest przeprowadzana przez wszystkie etapy zatwierdzania, przydzielane są zadania, wysyłane e-maile lub powiadomienia o zbliżającym się terminie.

    W pełni mobilny CRM

    Stale monitoruj proces pracy, zarządzaj bazą klientów zespołem i osiąganymi przez niego wynikami sprzedażowymi bezpośrednio z telefonu lub tableta.

    • Zarządzanie klientami
      Wystarczy jedno kliknięcie w CRM, aby za pomocą komunikatora lub telefonu, skontaktować się z klientem. Zarządzaj relacjami z klientami, śledź informacje w czasie rzeczywistym z urządzenia mobilnego. Twórz niestandardowe etapy sprzedażowe i przemieszczaj deale w dół lejka sprzedażowego. 
    • Zarządzanie zespołem i sprzedażą
      Korzystaj z tunelu sprzedażowego i analityki CRM, aby uzyskać kompleksową analizę wyników. Śledź wskaźniki KPI swojego zespołu, aby sprawdzić, czy osiągają swoje normy sprzedaży. 

    PRZYKŁADY WYKORZYSTANIA INTEGRACJI IMPULS EVO <-> BITRIX24

    Poniżej przedstawiamy praktyczne przykłady wykorzystania integracji z Impuls EVO:

  • Karta produktu

    Przepływ pracy umożliwiający wprowadzanie indeksów danego towaru do systemu ERP Impuls EVO. Aplikacja zapewnia pełen obieg dokumentu, na kolejnych etapach wysyła powiadomienia informujące o konieczności wprowadzenia danych przez poszczególne z osoby z działów takich jak dział handlowy, magazyn, czy księgowość.


  • Ograniczenie braków towarów i niskich stanów magazynowych
    Monitorowanie procesu od wysłania zlecenia na dostawę do przyjęcia towaru na magazyn.
    W przypadku niskich stanów magazynowych lub braku jakiegokolwiek towaru, system automatycznie powiadomi odpowiedniego dostawcę o konieczności dostarczenia brakującego produktu.

  • Organizacja promocji u klientów na wybrane towary
    Obieg informacji związany z przygotowaniem promocji, zapewnieniem stanów magazynowych oraz dostaw w celu obsłużenia większej liczby zamówień.


  • Dodawanie zamówień klientów z wykorzystaniem mobilnego CRM
    Mobilność systemów informatycznych w dzisiejszych czasach jest bardzo ważna. Proponujemy rozwiązanie, które pozwoli na obsługę systemu zarządzania firmą na urządzeniach mobilnych. 

  • Bezpieczeństwo

    W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych struktura integracji oparta jest o serwer pośredniczący w wymianie danych pomiędzy systemami. Najważniejsze cechy podnoszące bezpieczeństwo przygotowanego przez nas środowiska to:

  • Sieć LAN odizolowana jest od serwer pośredniego odizolowany od całej sieci wewnętrznej.
  • Komunikacja z serwerem ORACLE jest możliwa tylko z adresu serwera pośredniego i odbywa się wyłącznie określonym porcie, wszystkie inne porty są zablokowane
  • Komunikacja z serwerem pośrednim jest ograniczona tylko do serwerów Bitrix24 i Impuls evo.
  • Połączenie z serwerem Bitrix24 szyfrowane jest certyfikatem SSL
  • Serwer pośredni zabezpieczony jest tokenem uwierzytelniającym na poziomie REST API. 
  • Atrakcyjna cena

    Do integracji pomiędzy systemami i uzyskania wymiernych korzyści wykorzystywana jest wersja On-premise Bitrix24. Ceny zakupu takiej wersji zaczyna się od 2990 EUR. Koszt integracji ustalany jest indywidualnie i zależy od zakresu przesyłanych danych.
    Używamy plików cookies
    Preferencje plików cookie
    Poniżej możesz znaleźć informacje o celach, do których my i nasi partnerzy używamy plików cookie i przetwarzamy dane. Możesz skorzystać z preferencji dotyczących przetwarzania i/lub poznać szczegóły na stronach internetowych naszych partnerów.
    Analityczne pliki cookie Wyłącz wszystkie
    Funkcjonalne pliki cookie
    Inne pliki cookie
    Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Dowiedz się więcej o naszej polityce plików cookie.
    Akceptuj wszystkie Odrzuć wszystkie Zmień preferencje
    Cookies