Spełnik oczekiwania swoich klientów, zapewnij wysoką jakość pomocy i obsługi
poprzez zastosowanie gwarantowanych poziomów SLA.
Umowa serwisowa
Zapewnienie wsparcia technicznego w oparciu o SLA świadczy o tym, że dostarczasz wymierne i przewidywalne usługi. Twoi klienci otrzymują dzięki temu gwarancję, że zgłaszane przez nich problemy zostaną rozwiązane we właściwym czasie.
W IQ.contract możesz określić szczegóły umowy, takie jak osoby odpowiedzialne za jej realizację czy czas trwania umowy serwisowej. Dzięki temu przed upłynięciem terminu ważności opiekun handlowy otrzymuje przypomnienie o ofercie odnowienia, która ma zostać wysłana do klienta. Aplikacja umożliwia również wprowadzenie i edycję warunków współpracy podpisywanych z klientem oraz ustawienie wymaganych parametrów dla zgłoszeń przesyłanych do aplikacji IQ.desk. Dzięki temu każde zgłoszenie otrzyma ramy czasowe według których powinno zostać podjęte i rozwiązane.