IQ.desk to w pełni zintegrowany z CRM Bitrix24 kompleksowy
system wsparcia technicznego umożliwiający szybką i efektywną
obsługę zgłoszeń serwisowych Twoich klientów.
IQ.desk to w pełni zintegrowany z CRM Bitrix24 kompleksowy
system wsparcia technicznego umożliwiający szybką i efektywną
obsługę zgłoszeń serwisowych Twoich klientów.
Zagwarantuj kompleksową obsługę klienta i połącz działania sprzedażowe z bieżącą obsługą serwisową w jednym systemie.
Dostęp do listy zgłoszeń oraz statystyk z ich obsługi pozwala osobom z działu handlowego być są na bieżąco w temacie aktualnych problemów, które napotyka klient. Zyskują przez to wiedzę pomagającą w kompleksowej obsłudze sprzedaży i oferowaniu dodatkowych usług lub produktów z Twojego portfolio.
Opiekun handlowy może kontaktować się z konsultantem w sprawie danego zgłoszenia bezpośrednio w systemie CRM, a w uzasadnionych przypadkach ma możliwość eskalacji zgłoszenia do kierownika działu serwisu technicznego.
Umożliwiaj swoim klientom uzyskanie pomocy z wykorzystaniem wielu kanałów komunikacyjnych:
E-mail Formularze Portal serwisowy
W uzasadnionych przypadkach zaangażuj do pracy nad zgłoszeniem więcej osób. Możesz w prosty sposób, dołączać do zgłoszenia i dyskusji inne osoby z Twojej organizacji. Wystarczy, że w zakładce ,,Komentarze” wpiszesz ,,#”, a wyświetli się lista spośród której możesz wybrać danego współpracownika. Wybrana osoba dostanie powiadomienie o konieczności interwencji w danym obszarze.
Określ kluczowe zapisy umowy serwisowej i wprowadź parametry czasowe (SLA) według, których zgłoszenia będą podejmowane i rozwiązywane przez Twoich konsultantów.
Monitoruj czasy realizacji oraz statusy zgłoszeń tak by były one rozwiązywane na uzgodnionych z klientem warunkach.
Wyeliminuj powtarzające się zadania i procesy ręczne oraz zwiększ wydajność usług i satysfakcję klientów używając reguł automatyzacji i przepływu pracy (workflow). Poniżej kilka przykładów automatyzacji Bitrix24 dzięki, którym możesz: