aKTUALNOŚCI

ELEKTRONICZNA KARTA PRODUKTU

Wykorzystaj integrację z Bitrix24 pozwalającą na zwiększenie funkcjonalności systemu BPSC Impuls EVO o narzędzia usprawniające procesy biznesowe.

Poznaj praktyczne przykłady usprawnienia procesów biznesowych, wykorzystujące integrację systemów Bitrix24 i Impuls EVO. 


KARTA INDEKSU

Karta indeksu to działający w obrębie Bitrix24 obieg, w ramach którego uzupełniane są poszczególne informacje potrzebne do założenia indeksu towaru w systemie ERP Impuls EVO. Funkcjonalność wspiera użytkownika w uzupełnieniu kompletnych danych poprzez wymagalne pola oraz powiadomień wysyłanych do odpowiedzialnych osób informujących o fakcie, że sprawa znajduje się na ich etapie.




Osoby w firmie, które zainteresowane są statusem na jakim znajduje się indeks, mają do dyspozycji widok pokazujący osobę odpowiedzialną oraz etap, na którym dany indeks się znajduje. 




Po zatwierdzeniu ostatniego etapu procesu, wykorzystując integrację systemów (czytaj więcej: Integracja Impuls EVO), następuje automatyczne utworzenie indeksu w systemie Impuls EVO.

Wdrożenie modułu Karta Indeksu pozwoli na osiągnięcie następujących korzyści:

  • ograniczenie blokowania ramp rozładunkowych

  • ograniczenie przestojów kierowców i środków transportu w czasie rozładunku

  • zmiana sposobu organizacji z nieefektywnego, powodującego przypadki zakładania indeksu w momencie dostawy na magazyn na uporządkowany proces, który rozpoczyna się po uzgodnieniach handlowych z klientem

  • zwiększenie komfortu pracy działu handlowego, magazynu oraz księgowości

Jestem zainteresowany

BRAK PRODUKTU

Moduł Brak Produktu to obieg w ramach, którego następuje usprawnienie procesu zarządzania dostępnością towarów na stanach magazynowych.

Funkcjonalność wspiera użytkownika w uzupełnieniu kompletnych danych poprzez wymagalne pola, powiadomienia do odpowiedzialnych osób informujących o fakcie, że sprawa znajduje się na konkretnym etapie. Moduł pozwala w prosty i szybki sposób uzupełnić niskie stany magazynowe, co z kolei niweluje ryzyko powstawania braków w towarze oraz opóźnień w realizacji dostaw dla klientów. 


Osoba zatrudniona w magazynie centralnym, odpowiedzialna za stany magazynowe ma możliwość zgłoszenia braku na danym produkcie.

Do każdego produktu przypisany jest dostawca, który w momencie zgłoszenia braku otrzymuje zadanie wraz z powiadomieniem o konieczności dostarczenia brakującego towaru.


Dostawca uzupełnia planowaną datę dostawy lub odpowiednią informację np. o braku surowca w przypadku opóźnień w produkcji towaru. W momencie dotarcia towaru na magazyn osoba przyjmująca towar zmienia status z brak na dostępny. 

Wdrożenie modułu Karta Produktu umożliwia:

  • ograniczenie opóźnień w dostawach – niskie stany magazynowe są zgłaszane i uzupełniane na bieżąco

  • szybszy kontakt z klientem w zależności od zaistniałej sytuacji - dzięki dostępowi do aktualnych danych

  • brak potrzeby wycofywania zamówień, które z powodu braków magazynowych nie mogą być zrealizowane

Jestem zainteresowany


KARTA MARKETINGOWA

Karta marketingowa to centralne repozytorium danych przechowujące informacje na temat produktów. Wszystkie aktualizacje dotyczące zmiany danych produktowych odbywają się w jednym miejscu, zapewniając ich jednolitość i spójność. Funkcjonalność jest w stanie wygenerować znaczne oszczędności czasowe w przypadku gdy dane produktowe przechowywanie są w kilku miejscach.

Dzięki zautomatyzowanemu obiegowi możliwe jest uzupełnianie danych produktowych i ich udostępnianie zewnętrznym podmiotom, m.in. z wykorzystaniem funkcji eksportu do pliku pdf.

Narzędzie to nie tylko zapewnia wsparcie działowi handlowemu łatwiejszej i zawsze aktualnej prezentacji oferty firmy, ale również daje możliwość integracji z innymi aplikacjami na przykład:

• integrację ze stroną www z wykorzystaniem indywidualnego API – wysyłanie danych odżywczych:


• integrację z bazą Wisebase poprzez możliwość wyeksportowania odpowiednio sformatowanego pliku .xls, pozwalająca na bezpośrednie zaczytanie produktów na platformie Wisebase:

Istnieje również możliwość rozbudowy funkcjonalności m.in. o proces aktualizacji danych przez producenta. W przypadku zmiany parametrów surowców, czy też receptury, które ze względu na dynamiczną sytuację rynkową zdarzają się często.

Wdrożenie modułu Karta marketingowa umożliwia:

  • oszczędność czasu poprzez wyeliminowanie konieczności wprowadzania tych samych danych w kilku miejscach

  • skrócenie łańcucha przepływu informacji i zwiększenia szybkości przetwarzania danych

  • automatyczną aktualizację danych przechowywanych w innych systemach po zmodyfikowaniu ich w centralnym repozytorium

  • zapewnienie spójności danych udostępnianych klientom i podmiotom zewnętrznym, co bezpośrednio przekłada się na zmniejszenie ryzyka powstawania konsekwencji prawnych

  • polepszenie wizerunku firmy w związku z dostarczeniem klientom aktualnych danych dotyczących danego produktu

Jestem zainteresowany

Skontaktuj się z nami. Dostosowujemy procesy pod indywidualne potrzeby Twojej organizacji i integrujemy system Bitrix24 z dowolną platformą wymiany danych.

KONTAKT

Zapraszamy do kontaktu

Formularz kontaktowy

Wypróbuj