GetResponse

Emailing i kampanie marketingowe
Same użycie Tag-ów na kliencie, pozwala na skuteczniejszą personalizacje kampanii marketingowej do wyselekcjonowanej poprzez Tag-owanie grupy odbiorców.
System działa od:
- Otwarcia e-maila - Monitoruje czy odbiorca otworzył danego maila.
- Kliknięcie linku w mailu - Monitoruje czy odbiorca kliknął w daną zawartość maila.
- Czas otwarcia e-maila - Rejestrowanie dokładnego momentu w którym odbiorca otworzył otrzymanego maila.
- Rezygnacja z subskrypcji - Monitorowanie o wypisie się z listy mailingowej po otrzymaniu wiadomości.
- Zgłoszenie e-maila jako spam - Monitorowanie czy odbiorca wiadomości zaznaczył nasza wiadomość jako element spam co może pomóc w zlokalizowaniu nieodpowiednich treści w mailu, jednakże negatywnie może wpłynąć na reputację domeny i w efekcie czego obniżyć naszą skuteczność w odbiorze przyszłych kampanii.
Webinary

Segmentacja klientów
- Tagi.
- Lokalizacja.
- Pola niestandardowe które mają za zadanie przechowywać konkretne informacje od kontaktu. Dzięki samym użyciem pól, możemy bardziej spersonalizować kampanię np. Klient zakupił konkretny produkt, przypomnienie o wykonanej usłudze po określonym czasie od zakupu.
- Aktywność kontaktu na wysłanych kampaniach marketingowych.
Segmentacja pozwala nam na sprawdzenie zaangażowania klienta poprzez zbieranie danych które wysłane maile do klienta zostały otwarte, jakie informacje przyciągnęły klienta z danej kampanii, co umożliwia nam lepsze dostosowanie treści do preferencji klienta.
System przechowuje zgody marketingowe i preferencje komunikacyjne z danym kontaktem i również dzięki temu segmentacja może się odbyć tylko dla osób którą taką zgodę wyrazili na taką formę kontaktu.
Integracja E-commerce
Dzięki historii zakupów mamy możliwość weryfikacji oraz wykonanie kampanii up-sellingowej mającej na celu zakupu droższej wersji naszego produktu, jak i również cross-sellingowej, proponującej produkty komplementarne.
System po zebraniu informacji może poinformować nas o klientach którzy dodali produktu do kosza a następnie nie dokonali ich transakcji, w sposób oznaczenia tagiem "Porzucony koszyk" a następnie przygotowanie konkretnej kampanii zachęcającej do zakupu produktów jednakowo przypominając im o założonym koszyku w naszym sklepie.
GetResponse pozwala na przesłanie danych takich jak:
- Produkty w porzuconym koszyku: Nazwa produktu, cena, ilość i inne informacje związane z produktem.
- Wartość koszyka: Całkowita wartość produktów dodanych do koszyka.
- Data porzucenia koszyka: Informacja o tym, kiedy klient dodał produkty do koszyka i go porzucił.
- Dane klienta.

Aktywność na stronach WWW :
Dzięki narzędziom takim jak Web Connect i formularzom pop-up w GetResponse, Bitrix24 może gromadzić informacje o odwiedzinach na stronie, co pozwala lepiej targetować klientów na podstawie ich aktywności online i wzmacniać działania sprzedażowe poprzez śledzenie konwersji i retargetowanie.
Landing page w GetResponse śledzi wiele statystyk dotyczących ruchu, konwersji i zaangażowania użytkowników. Kluczowe dane obejmują:
- Liczba odwiedzin strony: Ile osób odwiedziło landing page.
- Liczba konwersji: Jak wiele osób wykonało określone działanie (np. wypełniło formularz, zapisało się na newsletter, dokonało zakupu).
- Współczynnik konwersji: Procent osób, które wykonały działanie w stosunku do liczby odwiedzających.
- Źródła ruchu: Skąd pochodzą użytkownicy, którzy odwiedzili landing page (np. Google, media społecznościowe, bezpośrednie odwiedziny).
- Czas spędzony na stronie: Średni czas spędzony przez użytkowników na stronie.
- Urządzenia i przeglądarki: Informacje o tym, jakie urządzenia i przeglądarki są używane przez odwiedzających.
- CTR (Click-through rate): Wskaźnik kliknięć na linki lub przyciski na stronie.
- Google Analitics - monitorowanie newsletterów wysyłane z GetResponse, aby mierzyło skuteczność Twoich kampanii= monitorować ruch na stronie generowany z wiadomości wysyłanych w ramach kampanii.
- Facebook Pixel - Monitoruj odwiedzających strony, aby później prezentować im reklamy. Zdefiniuj grupę odbiorców w oparciu o strony, które odwiedzili lub których nie odwiedzili, aby efektywnie wykorzystać Twój budżet reklamowy. Piksel monitoruje działania podejmowane przez odwiedzających Twoją stronę po przejściu do niej z reklamy na Facebooku.
Ta integracja automatyzuje procesy, personalizuje komunikację z klientami i optymalizuje działania sprzedażowe, dzięki czemu Bitrix24 może pełniej wykorzystać potencjał marketingowy danych z GetResponse.

Skorzystaj i skontaktuj się z nami
Umów się na prezentację ipoznaj pełne spektrum możliwości jakie daje nasza aplikacja. SKORZYSTAJ Z FORMULARZA PONIŻEJ
Masz pytania ?
SKORZYSTAJ Z FORMULARZA PONIŻEJ, SKONTAKTUJEMY SIĘ TOBĄ I ODPOWIEMY NA WSZYSTKIE PYTANIA.
