Read in English

GetResponse

W GetResponse można z wykorzystaniem różnych wartości sposób opisywać kontakty co w efekcie pozwala lepiej segmentować odbiorców, dostarczać im bardziej trafne treści oraz zwiększać efektywność działań marketingowymi, prezentowanie kandydatów oraz współpracę z pracodawcami w celu wypełnienia wolnych etatów. 



Emailing i kampanie marketingowe

GetResponse pozwala na automatyczne śledzenie aktywności klientów, takich jak otwieranie e-maili czy kliknięcia w linki. Dzięki temu Bitrix24 może dynamicznie aktualizować profile kontaktów, przypisując odpowiednie tagi (np. „Zainteresowany produktem X” lub „Nieaktywny subskrybent”). Umożliwia to personalizację treści i bardziej precyzyjne kampanie marketingowe, zwiększając szanse na konwersję.

Same użycie Tag-ów na kliencie, pozwala na skuteczniejszą personalizacje kampanii marketingowej do wyselekcjonowanej poprzez Tag-owanie grupy odbiorców.

System działa od:

  • Otwarcia e-maila -  Monitoruje czy odbiorca otworzył danego maila.
  • Kliknięcie linku w mailu - Monitoruje czy odbiorca kliknął w daną zawartość maila.
  • Czas otwarcia e-maila - Rejestrowanie dokładnego momentu w którym odbiorca otworzył otrzymanego maila.
  • Rezygnacja z subskrypcji - Monitorowanie o wypisie się z listy mailingowej po otrzymaniu wiadomości.
  • Zgłoszenie e-maila jako spam - Monitorowanie czy odbiorca wiadomości zaznaczył nasza wiadomość jako element spam co może pomóc w zlokalizowaniu nieodpowiednich treści w mailu, jednakże negatywnie może wpłynąć na reputację domeny i w efekcie czego obniżyć naszą skuteczność w odbiorze przyszłych kampanii.

Webinary

Bitrix24, zintegrowany z danymi z GetResponse, może automatycznie przypisywać leady na podstawie uczestnictwa w webinarach, takich jak czas spędzony na wydarzeniu czy brak obecności. Te dane mogą zasilać kampanie follow-up, oferując dodatkowe materiały lub promocje związane z tematyką webinaru.

Segmentacja klientów

Dzięki zaawansowanej segmentacji w GetResponse, możliwe jest grupowanie klientów w Bitrix24 według ich zachowań, lokalizacji, historii zakupów czy preferencji. Segmenty takie jak „VIP Klienci” lub „Porzucone koszyki” mogą być wykorzystane do automatycznych kampanii up-sellingowych lub reaktywacyjnych w CRM. Sama segmentacja klienta może się odbyć na podstawie kryteriów takich jak:

  • Tagi.
  • Lokalizacja.
  • Pola niestandardowe które mają za zadanie przechowywać konkretne informacje od kontaktu. Dzięki samym użyciem pól, możemy bardziej spersonalizować kampanię np. Klient zakupił konkretny produkt, przypomnienie o wykonanej usłudze po określonym czasie od zakupu.
  • Aktywność kontaktu na wysłanych kampaniach marketingowych.

Segmentacja pozwala nam na sprawdzenie zaangażowania klienta poprzez zbieranie danych które wysłane maile do klienta zostały otwarte, jakie informacje przyciągnęły klienta z danej kampanii, co umożliwia nam lepsze dostosowanie treści do preferencji klienta.

System przechowuje zgody marketingowe i preferencje komunikacyjne z danym kontaktem i również dzięki temu segmentacja może się odbyć tylko dla osób którą taką zgodę wyrazili na taką formę kontaktu.


Integracja E-commerce

Dane o zakupach klientów z GetResponse, takie jak transakcje, wartość koszyka czy porzucone koszyki, mogą być automatycznie przekazywane do Bitrix24, co umożliwia prowadzenie kampanii przypominających o porzuconych koszykach czy proponowanie produktów komplementarnych.

Dzięki historii zakupów mamy możliwość weryfikacji oraz wykonanie kampanii up-sellingowej mającej na celu zakupu droższej wersji naszego produktu, jak i również cross-sellingowej, proponującej produkty komplementarne.

System po zebraniu informacji może poinformować nas o klientach którzy dodali produktu do kosza a następnie nie dokonali ich transakcji, w sposób oznaczenia tagiem "Porzucony koszyk" a następnie przygotowanie konkretnej kampanii zachęcającej do zakupu produktów jednakowo przypominając im o założonym koszyku w naszym sklepie.

GetResponse pozwala na przesłanie danych takich jak:

  • Produkty w porzuconym koszyku: Nazwa produktu, cena, ilość i inne informacje związane z produktem.
  • Wartość koszyka: Całkowita wartość produktów dodanych do koszyka.
  • Data porzucenia koszyka: Informacja o tym, kiedy klient dodał produkty do koszyka i go porzucił.
  • Dane klienta.

Aktywność na stronach WWW 

Dzięki narzędziom takim jak Web Connect i formularzom pop-up w GetResponse, Bitrix24 może gromadzić informacje o odwiedzinach na stronie, co pozwala lepiej targetować klientów na podstawie ich aktywności online i wzmacniać działania sprzedażowe poprzez śledzenie konwersji i retargetowanie. 

Landing page w GetResponse śledzi wiele statystyk dotyczących ruchu, konwersji i zaangażowania użytkowników. Kluczowe dane obejmują:

  • Liczba odwiedzin strony: Ile osób odwiedziło landing page.
  • Liczba konwersji: Jak wiele osób wykonało określone działanie (np. wypełniło formularz, zapisało się na newsletter, dokonało zakupu).
  • Współczynnik konwersji: Procent osób, które wykonały działanie w stosunku do liczby odwiedzających.
  • Źródła ruchu: Skąd pochodzą użytkownicy, którzy odwiedzili landing page (np. Google, media społecznościowe, bezpośrednie odwiedziny).
  • Czas spędzony na stronie: Średni czas spędzony przez użytkowników na stronie.
  • Urządzenia i przeglądarki: Informacje o tym, jakie urządzenia i przeglądarki są używane przez odwiedzających.
  • CTR (Click-through rate): Wskaźnik kliknięć na linki lub przyciski na stronie.

Powiadomienia Web Push mają za zadanie zachęcić odwiedzających do powrotu na twoją stronę www oraz integracja z Google Analytics i Facebook Pixel.
  • Google Analitics - monitorowanie newsletterów wysyłane z GetResponse, aby mierzyło skuteczność Twoich kampanii= monitorować ruch na stronie generowany z wiadomości wysyłanych w ramach kampanii.
  • Facebook Pixel - Monitoruj odwiedzających strony, aby później prezentować im reklamy. Zdefiniuj grupę odbiorców w oparciu o strony, które odwiedzili lub których nie odwiedzili, aby efektywnie wykorzystać Twój budżet reklamowy. Piksel monitoruje działania podejmowane przez odwiedzających Twoją stronę po przejściu do niej z reklamy na Facebooku.

GetResponse może dostarczać dane o ruchu generowanym z kampanii mailingowych, które mogą być analizowane w Bitrix24, wspierając planowanie dalszych kampanii i śledzenie konwersji z reklam na Facebooku.
Ta integracja automatyzuje procesy, personalizuje komunikację z klientami i optymalizuje działania sprzedażowe, dzięki czemu Bitrix24 może pełniej wykorzystać potencjał marketingowy danych z GetResponse. 

Skorzystaj i skontaktuj się z nami

Umów się  na prezentację ipoznaj pełne spektrum możliwości jakie daje nasza aplikacja. SKORZYSTAJ Z FORMULARZA PONIŻEJ


Masz pytania ?

SKORZYSTAJ Z FORMULARZA PONIŻEJ, SKONTAKTUJEMY SIĘ TOBĄ I ODPOWIEMY NA WSZYSTKIE PYTANIA. 

Napisz do nas

Wypróbuj