Kartoteka_klienta_widok_360

Pomagamy zapanować nad informacjami rozproszonymi w mailach, plikach i telefonach poszczególnych osób spowalniają pracę i utrudniają sprzedaż Dzięki wdrożeniu CRM centralizujemy wszystkie dane o kliencie – od kontaktów i notatek po statusy sprzedaży i historię komunikacji – w jednym miejscu.

  • dane kontaktowe i podstawowe informacje o firmie i kluczowych jej pracownikach
  • pełna historia komunikacji (e-maile, rozmowy telefoniczne, notatki), 
  • załączone pliki, dokumenty i oferty handlowe,
  • powiązane zadania, spotkania i przypomnienia,
  • aktualny status leada, deala lub etapu obsługi,
  • Karta Klienta w CRM (Company / Contact)

    Dbamy by karta klienta zawierała wszystkie potrzebne w procesie sprzedaży informacje:

     • Podstawowe dane: nazwa, adres, NIP, osoby kontaktowe.

     • Powiązane transakcje (Deals): pełna historia zakupów i zamówień. 

    • Powiązane leady i zgłoszenia 

    • Dokumenty, faktury, oferty, płatności 

    • Źródło pozyskania klienta i dane marketingowe. 

    📌 Możemy rozbudować kartę klienta o niestandardowe pola w zależności od Twoich potrzeb

    Historia komunikacji (Activity Stream w CRM)

    Konfigurujemy CRM Bitrix24 tak wszystkie formy komunikacji z klientem były gromadzone chronologicznie na karcie klienta. Dodatkowo interakcje, jakie mają miejsce w ramach kontaktu z klientem są przypinane zarówno na karcie klienta jak i na osi czasu (Timeline CRM) danej sprawy co zapewnia pełny kontekst relacji biznesowej.


    Wiadomości e-mail z AI

    Wbudowany klient pocztowy + możliwa dwustronna synchronizacja z Gmailem, Outlookiem itp.

    SMS-Y

    Wysyłaj z CRM krótkie wiadomości tekstowe i powiadomienia swoim klientom.

    Czaty

    kontaktuj się z klientami za pomocą komunikatorów Facebooka, WhatsAppa, Instagrama, Telegrama i wielu innych bezpośrednio w CRM , bez potrzeby przełączania się między różnymi narzędziami lub platformami społecznościowymi

    Rozmowy telefoniczne z AI

    podsumowaniem i oceną jakości rozmowy i automatycznym uzupełnianiu części danych bezpośrednio w CRM, notatkami i czasem trwania.

    Spotkania i połączenia wideo

    z kalendarza lub wideokonferencji Bitrix24.

    Dokumenty online i przestrzeń dyskowa zintegrowana z CRM

    Oprócz możliwości umieszczania plików bezpośrednio na karcie klienta lub w Deal możesz podpiąć całe repozytorium plików, które pozwala przechowywać, organizować i współdzielić wszystkie dokumenty powiązane z klientem lub konkretnym tematem.

    Automatyczne generowanie folderów i struktury katalogów

    Podczas tworzenia Deal możemy automatycznie wygenerować zestaw folderów w określonej strukturze i przypiąć je bezpośrednio do danego Deala. Dzięki temu, jednym kliknięciem masz dostęp do kompletnej przestrzeni roboczej dedykowanej danej sprawie.

    Współpraca zespołowa na dokumentach online

    • Pracuj razem z zespołem nad dokumentami w czasie rzeczywistym – edytuj, komentuj i śledź zmiany bez opuszczania Bitrix24 


    • Możesz nadawać uprawnienia, śledzić wersje, oznaczać komentarze, a nawet zbierać akceptacje dokumentów.


     Dzięki tej integracji Bitrix24.Drive pełni rolę centralnego repozytorium dokumentów powiązanych z klientem bez potrzeby korzystania z osobnych chmur typu Dropbox czy Google Drive jak MS Office czy Google Docs.

    Intuicyjny proces sprzedaży

    Dobrze zaprojektowany i wdrożony proces sprzedaży w Bitrix24 to czytelna mapa procesu handlowego – od pierwszego kontaktu z klientem aż po finalizację transakcji. Każdy temat (Deal) przechodzi przez zdefiniowane etapy, do których przypisane są konkretne zadania, automatyczne przypomnienia, generowanie ofert i warunki przejścia dalej.

     Dzięki temu:

    • Handlowiec zawsze wie, co ma robić i kiedy – system przypomina o ważnych działaniach i terminach. 

    • CRM poprzez automatyzacje i AI aktywnie wspiera w realizacji zadań i ofert oferty, monitoruje brak reakcji klienta. 

    • Manager widzi dokładny przebieg każdej transakcji – bez potrzeby dopytywania zespołu.

    Dlaczego warto zcentralizować dane za pomocą CRM

    Rozproszone dane w plikach Excel, wiadomościach e-mail, notatkach w telefonie i ustnych ustaleniach generują realne problemy: Trudno ustalić, kto ostatnio rozmawiał z danym klientem, o czym była mowa, na jakim etapie jest sprawa czy oferta – a to bezpośrednio odbija się na zagubionych szansach, skuteczności sprzedaży i utrudnionym nadzorem menedżerskim. Brak centralizacji danych i kontroli nad relacjami z klientem prowadzi do strat finansowych: utraconych szans sprzedażowych, marnowania czasu zespołu, błędnych decyzji i odejścia niezadowolonych klientów.

    Skontaktuj się z nami i dowiedz się jak nie tracić przychodów, ponosić wyższych kosztów operacyjnych i ryzykować utraty cennych relacji.
    FORMULARZ
    Apliakcja do efektywnego zarządzania czasem w Twojej firmie, zintegorwana z CRM Bitrix24.
    System zarządzania zgłoszeniami serwisowymi, zintegrowany z CRM Bitrix24.
    Aplikacja do zarządzania umowami serwisowymi i parametrami SLA zintegrowana z IQ.desk.
    Portal klienta do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi
    obsługiwanymi w systemie IQ.desk.