IQ. Desk - 'czysta' automatyzacja - po prostu 'umyj ręce'
Poznaj IQ. desk:
![](/upload/landing/cb2/7n9cgw5cgdjo4j6vwv2prw465vnvxbhw/hex_comp_1x.png)
Kompleksowość : Jeden system, wiele możliwości
Zagwarantuj kompleksową obsługę klienta i połącz działania sprzedażowe z bieżącą obsługą serwisową w jednym systemie.
Dostęp do listy zgłoszeń oraz statystyk z ich obsługi pozwala osobom z działu handlowego być są na bieżąco w temacie aktualnych problemów, które napotyka klient. Zyskują przez to wiedzę pomagającą w kompleksowej obsłudze sprzedaży i oferowaniu dodatkowych usług lub produktów z Twojego portfolio.
Opiekun handlowy może kontaktować się z konsultantem w sprawie danego zgłoszenia bezpośrednio w systemie CRM, a w uzasadnionych przypadkach ma możliwość eskalacji zgłoszenia do kierownika działu serwisu technicznego.
![](/upload/landing/586/ldgbzbhnb7mbbsb29dkfo0qozellix38/iq_desk_screen_01_1x.webp)
Współpraca i komunikacja:Współpraca zespołu i wiele kanałów komunikacji z klientem.
Umożliwiaj swoim klientom uzyskanie pomocy z wykorzystaniem wielu kanałów komunikacyjnych:
![](/upload/landing/da9/vb5cm930pi2nybrffs8toslh4024y28z/iq_desk_screen_02_1x.jpg)
![](/upload/landing/3f5/wzg72pijzkriwf3w0dunm3bekt2d2lxz/iq_desk_screen_07_1x.png)
IQ. DESK Formularze
Wykorzystując funkcjonalność systemu Bitrix24 możesz na swojej stronie www umieścić formularz pomocy technicznej, którego wysłanie spowoduje utworzenie zgłoszenia w systemie obsługi serwisowej IQ.desk.
![](/upload/landing/7ca/7227hmhnu4u832577eahtmwselpsthuc/iq_desk_screen_06_1x.png)
![](/upload/landing/1c8/n0c5v6kkkhescwbrff418ostsogin3bv/iq_desk_screen_05_1x.png)
![](/upload/landing/c2f/zq9xw59r2sdoc5h13u5safam8rdsgf2p/iq_contract_screen_01_1x.png)
![](/upload/landing/221/sk13im2gl5voxqqam5wq4qra2x1lp8yu/iq_desk_screen_03_1x.jpg)
Automatyzacja:
Wyeliminuj konieczność ręcznego wykonywania powtarzających się zadań oraz zwiększ wydajność pracowników wykorzystując reguły automatyzacji i przepływu pracy (workflow) systemu Bitrix24.
Lepsza produktywność dzięki automatyzacji:
Reguły automatyzacji wykonują działania w sposób nienadzorowany i są powiązane z określonym statusem. Gdy dany Deal przejdzie do kolejnego statusu, aktywowana jest reguła ustalona dla tego statusu. Może nią być m.in. wysłanie wiadomości e-mail, wykonanie połączenia, czy też wysłanie powiadomienia.
Dzięki ustawieniu reguł automatyzacji możesz:
Przypomnieć konsultantowi, że przypisane zgłoszenie pozostaje nierozwiązane przez x godzin
Zamknąć zgłoszenie x dni po tym jak zostało oznaczone jako rozwiązane
Powiadomić konsultanta, gdy oczekujące zgłoszenie zostało zaktualizowane przez Klienta
Znajdować i powiadamiać o „porzuconych” zgłoszeniach, które nie były aktualizowane przez określoną liczbę dni
Wysłać powiadomienie Klientowi o potrzebie uzupełnienia dodatkowych informacji do zgłoszenia lub poinformować go o zmianie jego statusu
Co zyskujesz:
Usprawnienie i wsparcie pracy konsultantów
Automatyczne powiadamianie klienta o zmianach statusu zgłoszenia
Oszczędność czasu pracy Twoich konsultantów
Wzrost jakości obsługi serwisowej klientów
![](/upload/landing/eff/9vk7pero3nwz6ihnpumtldpil3ycl0d6/iq_desk_screen_04_1x.jpg)
Korzystasz z Bitrix24? Nowy w Bitrix?