IQ. Desk - 'czysta' automatyzacja - po prostu 'umyj ręce'

IQ.desk to w pełni zintegrowany z CRM Bitrix24 kompleksowy system wsparcia technicznego umożliwiający szybką i efektywną obsługę zgłoszeń serwisowych Twoich klientów.

Poznaj IQ. desk:

Kompleksowość : Jeden system, wiele możliwości

Zagwarantuj kompleksową obsługę klienta i połącz działania sprzedażowe z bieżącą obsługą serwisową w jednym systemie.

Dostęp do listy zgłoszeń oraz statystyk z ich obsługi pozwala osobom z działu handlowego być są na bieżąco w temacie aktualnych problemów, które napotyka klient. Zyskują przez to wiedzę pomagającą w kompleksowej obsłudze sprzedaży i oferowaniu dodatkowych usług lub produktów z Twojego portfolio.

Opiekun handlowy może kontaktować się z konsultantem w sprawie danego zgłoszenia bezpośrednio w systemie CRM, a w uzasadnionych przypadkach ma możliwość eskalacji zgłoszenia do kierownika działu serwisu technicznego.

Współpraca i komunikacja:Współpraca zespołu i wiele kanałów komunikacji z klientem.
Umożliwiaj swoim klientom uzyskanie pomocy z wykorzystaniem wielu kanałów komunikacyjnych:

W uzasadnionych przypadkach zaangażuj do pracy nad zgłoszeniem więcej osób. Możesz w prosty sposób, dołączać do zgłoszenia i dyskusji inne osoby z Twojej organizacji. Wystarczy, że w zakładce ,,Komentarze” wpiszesz ,,#”, a wyświetli się lista spośród której możesz wybrać danego współpracownika. Wybrana osoba dostanie powiadomienie o konieczności interwencji w danym obszarze.

IQ. desk Email :

Zamień bałagan związany z obsługą przychodzących e-maili na scentralizowany system zgłoszeń IQ.desk


Automatyzacja i komunikacja

Wiadomości wysyłane przez Twoich klientów na dedykowany adres mailowy zostaną automatycznie przekształcone w zgłoszenia pomocy technicznej i będą widoczne w aplikacji IQ.desk, gdzie mogą być łatwo monitorowane i procesowane.

Co zyskujesz?

Automatyczne przypisanie klienta na podstawie bazy CRM
Możliwość korespondowania z Klientem bezpośrednio w zgłoszeniu
Automatyczne powiadomienia w przypadku nowych wiadomości Klienta dotyczących zgłoszenia
Większą kontrolę nad otrzymywanymi i procesowanymi zgłoszeniami. Więcej
Oszczędność czasu potrzebnego na obsługę zgłoszenia - wykorzystaj automatyzmy by efektywniej pracować nad zgłoszeniami. Więcej

IQ. DESK Formularze

Udostępnij swoim klientom możliwość kierowania zapytań z poziomu firmowej strony internetowej

Wykorzystując funkcjonalność systemu Bitrix24 możesz na swojej stronie www umieścić formularz pomocy technicznej, którego wysłanie spowoduje utworzenie zgłoszenia w systemie obsługi serwisowej IQ.desk.

Elastyczność: Dostosuj poziom usług do potrzeb klienta

Określ kluczowe zapisy umowy serwisowej i wprowadź parametry czasowe (SLA) według, których zgłoszenia będą podejmowane i rozwiązywane przez Twoich konsultantów.

Monitoruj czasy realizacji oraz statusy zgłoszeń tak by były one rozwiązywane na uzgodnionych z klientem warunkach.

Produktywność: Zwiększ wydajność Twoich konsultantów

Wyeliminuj powtarzające się zadania i procesy ręczne oraz zwiększ wydajność usług i satysfakcję klientów używając reguł automatyzacji i przepływu pracy (workflow). Poniżej kilka przykładów automatyzacji Bitrix24 dzięki, którym możesz:
Wysłać przypomnienie konsultantowi, w przypadku gdy przypisane zgłoszenie pozostaje nierozwiązane przez zdefiniowaną ilość czasu
Zamknąć zgłoszenie po tym jak zostało oznaczone jako rozwiązane
Powiadomić konsultanta gdy oczekujące zgłoszenie zostało zaktualizowane przez klienta.

Wysłać powiadomienie klientowi o potrzebie uzupełnienia dodatkowych informacji do zgłoszenia lub poinformować go o zmianie jego statusu.

Automatyzacja:
Wyeliminuj konieczność ręcznego wykonywania powtarzających się zadań oraz zwiększ wydajność pracowników wykorzystując reguły automatyzacji i przepływu pracy (workflow) systemu Bitrix24.

Lepsza produktywność dzięki automatyzacji:
Reguły automatyzacji wykonują działania w sposób nienadzorowany i są powiązane z określonym statusem. Gdy dany Deal przejdzie do kolejnego statusu, aktywowana jest reguła ustalona dla tego statusu. Może nią być m.in. wysłanie wiadomości e-mail, wykonanie połączenia, czy też wysłanie powiadomienia.

Dzięki ustawieniu reguł automatyzacji możesz:

Przypomnieć konsultantowi, że przypisane zgłoszenie pozostaje nierozwiązane przez x godzin
Zamknąć zgłoszenie x dni po tym jak zostało oznaczone jako rozwiązane
Powiadomić konsultanta, gdy oczekujące zgłoszenie zostało zaktualizowane przez Klienta
Znajdować i powiadamiać o „porzuconych” zgłoszeniach, które nie były aktualizowane przez określoną liczbę dni
Wysłać powiadomienie Klientowi o potrzebie uzupełnienia dodatkowych informacji do zgłoszenia lub poinformować go o zmianie jego statusu
Co zyskujesz:
Usprawnienie i wsparcie pracy konsultantów
Automatyczne powiadamianie klienta o zmianach statusu zgłoszenia
Oszczędność czasu pracy Twoich konsultantów
Wzrost jakości obsługi serwisowej klientów

                                                                 Korzystasz z  Bitrix24?                Nowy w  Bitrix?

Jestem zainteresowany

Wypróbuj

Używamy plików cookies
Preferencje plików cookie
Poniżej możesz znaleźć informacje o celach, do których my i nasi partnerzy używamy plików cookie i przetwarzamy dane. Możesz skorzystać z preferencji dotyczących przetwarzania i/lub poznać szczegóły na stronach internetowych naszych partnerów.
Analityczne pliki cookie Wyłącz wszystkie
Funkcjonalne pliki cookie
Inne pliki cookie
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Dowiedz się więcej o naszej polityce plików cookie.
Zmień preferencje Akceptuj wszystkie
Cookies